Voorjaarsaanbieding 2024, extra voordeel via onze pagina!

Deze actie loopt tot in februari 2024 (als het maartnummer verschijnt)

Word nu lid en ontvang een Mezen verwenset en korting!

Nieuwe leden ontvangen;

Het meest actuele nummer van Groei & Bloei gratis via Groei en bloei Nijkerk.
Het welkomstcadeau is een complete mezen verwenset met een nestkastje, een voedersilo en een zak zaad (adviesprijs is  € 37,95)
Éénmalige actiekorting van € 20,- op de contributie voor het jaar 2024; u betaalt in 2024 slechts € 58,95 per 1 maart

Meld je je aan via de pagina van Nijkerk.groei.nl dan krijg je een cadeau én korting. Meld je je aan via groei.nl dan moet je een keuze maken tussen de korting en het cadeau en de korting.

De voordelen;
* Een lidmaatschap op Groei & Bloei betekent lid zijn van de landelijke vereniging.
* Leden kunnen deelnemen aan de activiteiten van de afdeling in de woonomgeving of andere afdelingen. Als lid ontvang je vaak korting of gratis toegang.
* Op vertoon van de ledenpas ontvang je aantrekkelijke kortingen bij verschillende kwekers, tuinen of
parken en groen evenementen. Op vertoon van je ledenpas krijg je ook bij sommige lokale tuincentra korting, klik hier om te zien waar
* Als lid van Groei & Bloei ontvang je 10x per jaar het tijdschrift Groei & Bloei thuis en lees je het tijdschrift digitaal op je tablet of computer. De edities januari/februari en juli/augustus zijn gecombineerde nummers.

(om van deze actie gebruik te kunnen maken, mag u in 2023 geen lid zijn geweest)

Ik word lid!

Zijn er nog kleine lettertjes?

We houden niet van vervelende verrassingen dus als je lid wordt, ga je met de volgende voorwaarden akkoord.

Het lidmaatschap loopt per kalenderjaar en wordt ieder jaar stilzwijgend verlengd. Opzeggingen dienen ons te bereiken voor 1 oktober van het lopende jaar. Dit kun je ook nalezen in het colofon van het tijdschrift.