Woensdagavond 17 juli; Leden kijken bij Leden, Boerderij Groot Ouwendorp

Op deze avond zijn we van harte welkom bij Quirine van Leeuwen. Zij woont op boerderij "Groot Ouwendorp".

Boerderij  “Groot Ouwendorp “  (1628) ligt op een hellende langgerekte leemkuil ontstaan in de laatste ijstijd.
De tuin heeft door afgraving van leem en grind in de jaren 50 een bijzondere vorm gekregen; de grond is zeer vruchtbaar .
Haar stijl van tuinieren is gericht op het zoveel mogelijk laten groeien, planten eruit halen die ze perse niet wil en ook zaaien van planten voor Bijenvoer. Het is een “wilde “ boel !

Wil je meerijden? We verzamelen bij Gezondheidscentrum Corlaer in Nijkerk. En rijden daar uiterlijk om 19:00 uur weg. Aanmelden is niet nodig. We kijken daar hoe we het best samen kunnen rijden.