Klik links op de terugblik naar keus.

Open Tuinen Dag door bijna 150 mensen bezocht.

Afgelopen zaterdag 17 juni was het weer de jaarlijkse open tuinen dag in de gemeente Nijkerk.

,,De aa’s, oo’s en hé-hallo’s waren niet van de lucht. Zeker zo’n 120 tuinliefhebbers hebben eraan meegedaan. Vanwege het zonnige weer gingen velen op de fiets. Daardoor heerste er een vakantiestemming en ongedwongen sfeer”, laat de organisatie na afloop weten. ,,Gelukkig waren er ook veel schaduwplekken. Er werd dankbaar gebruik gemaakt van de vele zitjes, water, koffie of thee met lekkers. Er waren veel mooie ontmoetingen tussen bekenden, maar ook met onbekenden. Veel blije gezichten, zowel bij de bezoekers als de tuineigenaren. Men genoot zichtbaar van de verhalen over de totstandkoming van de tuinen. Van al het moois of interessants in de tuinen. Niet alleen van prachtige of bijzondere planten, maar ook van groentes en kruiden, (jonge) dieren, muziek en keramiek’’, aldus de organisatie.

Geïnteresseerden die hun tuin volgend jaar willen openstellen zijn nu al van harte welkom om zich alvast te melden door een mail te sturen naar info(at)nijkerk.groei.nl

Benieuwd naar de foto's? Klik hier