Wat een feest

De eerste excursie die mogelijk was na deze moeilijke maanden was puur genieten. Fijn om weer samen iets te kunnen ondernemen. Gelukkig hebben we nog meer van deze dagen op de agenda staan. Om te beginnen de Leden kijken bij Leden dagen in de maand juli.

Leden kijken bij Leden

Fijn dat we weer onze traditionele leden kijken bij leden woensdagavonden in juli kunnen organiseren! Hoe leuk is het om bij andere leden de tuin te mogen bezoeken. Dit jaar hebben we 3 leden bereid gevonden hun tuin voor andere leden open te stellen. Het zijn grote tuinen, zodat we goed afstand kunnen houden. Zo kunnen we op 2 zomeravonden van aantrekkelijke tuinen genieten, inspiratie opdoen en ervaringen uitwisselen. Uiteraard sluiten we af met een gezellige borrel.

Woensdag 14 juli

Op deze eerste leden kijken bij ledenavond bezoeken we de tuin van de familie Nawijn in het buitengebied van Nijkerk. Het adres is Woudweg 2A, ’t Woud Nijkerk. Dit is in Appel linksaf de Woudweg op. De tuin is geopend vanaf 19.30 uur.

Woensdag 21 juli

Deze tweede avond bezoeken we 2 tuinen. We beginnen om 19.00 uur bij de tuin van Harm Visser aan de Luxoolseweg 10 in Nijkerk. Behalve zijn tuin stelt hij ook zijn atelier open.

Vanaf 20.00 uur bezoeken we de tuin van een van onze nieuwe leden, Gea Duister. Haar tuin ligt aan het doodlopende hofje in de Campenbuurt, de Ulst 20 in Nijkerk.

Zomerbollen

zaterdag 10 juli Open Dag

Op de kleine kwekerij Jaap Duijs in Otterlo hebben ze in deze tijd van het jaar een gevarieerd en kleurrijk assortiment van gewone en bijzondere zomerbollen. Vooral veel Zuid-Afrikaanse en Mediterrane bollen. We noemen hiervan: Tulbaghia, Rhodoxis, Eucomis, Begonia, Galtonia, Dahlia, Liatris, Nerine, Amarine en  Incarvillea. De meeste bollen kweken ze op in pot.

Op zaterdag 10 juli hebben ze een speciale open dag en is de collectie te bezichtigen. Iedereen is hartelijk welkom op de Haarweg 2 in Otterloo.