bekijk online

Leden kijken bij leden avonden gaan door, maar aangepast!

Nieuwsflits in pdf

We zijn heel blij dat er nog 2 mooie, grote tuinen zijn aangemeld om volop van te mogen meegenieten. We danken daarvoor de tuineigenaren heel hartelijk. Zo kunnen we toch weer op 2 leden kijken bij leden avonden inspiratie opdoen voor onze eigen tuinen en tuinervaringen uitwisselen. En uiteraard sluiten we af met een gezellige borrel.

Woensdag 20 juli: LET OP: AANGEPAST

We zijn vanaf 19.30 uur welkom in de 1400 m2 grote tuin van Wilma Ensink, lid van Groei&Bloei Ermelo-Putten, aan de Prins Hendrikweg 50 in Putten. Het is al weer 6 jaar geleden dat we haar tuin tijdens een leden kijken bij leden avond bezochten. Haar grote tuin is bereikbaar met een mooi fietstochtje van circa 11 km vanaf de Luxoolseweg.

Woensdag 27 juli:

Jurgen en Monique Hoogenraad stellen hun tuin aan de Keienweg 27 in het buitengebied van Nijkerk voor ons open vanaf 19.30 uur. Zij hebben 7 jaar geleden een voormalig maisveld omgetoverd tot een slingertuin van gemengde, kleurige borders met grassen en het geitenveldje tot een boomgaard met vijver voor ganzen en loopeenden. Vanaf de Luxoolseweg is het circa 8 km fietsen.

Gezellig samen fietsen

Wilt u vanaf de Luxoolseweg samen fietsen, of bij slecht weer carpoolen, stuurt u dan een mailtje naar info@nijkerk.groei.nl of bel met Sandra v.d. Belt 033-4727844.