Leden kijken bij leden avonden

Woensdag 6 juli: geannuleerd                                                   Nieuwsflits in pdf

Omdat er geen tuinen zijn aangemeld, kan 6 juli leden kijken bij leden niet doorgaan.

Woensdag 20 juli:

We zijn welkom bij Jacques en Sandra van den Belt aan de Amersfoortseweg 43 in Nijkerkerveen. Ze laten ons graag meegenieten van hun grote natuurlijke tuin met vijver, verrassende doorkijkjes en kronkelpaadjes langs verschillende borders met een grote verscheidenheid aan heesters en vaste planten. Verder is er nog een boomgaard, fruitstruiken en een moestuin. De kippen, loopeenden, parelhoenders en pauwen hebben hun eigen onderkomen. Bij warm weer is er voldoende schaduw, bij regen biedt het tuinhuis beschutting. Tijden hangen af van eventuele andere aanmeldingen.

Woensdag 27 juli:

Alleen als er tuinen worden aangemeld, gaat het door. Nadere informatie wordt in een Nieuwsflits bekend gemaakt.