Nieuwsflits PDF

Leden kijken bij leden in 2 kleurige voorjaarstuinen

Voor het eerst houdt onze afdeling “leden kijken bij leden” in het voorjaar! Heel leuk dat we na de lange coronatijd weer elkaars tuinen kunnen bezoeken en ervaringen kunnen uitwisselen. A.s. zaterdag 9 april van 10.00-12.00 uur zijn we welkom in twee kleurige voorjaarstuinen. Je kunt zelf kiezen bij welke tuin je begint.

Voortuin 1

Riet en Gerard Traa laten ons graag meegenieten van hun voortuin vol bollen en met als blikvanger een prachtige prunus met zijn roze bloesemwolken. De tuin ligt aan de Tolhuislaan 27 in Nijkerk.

Voortuin 2

Ook hovenier Hildegard Steenbrink van Greenhil (www.greenhil.nl) nodigt ons uit om haar voorjaarstuin te komen bewonderen en met een kopje koffie te genieten van de zeer bijzondere plek aan het Nijkerkernauw. Grijp deze mooie kans en kom ook naar de Berencamperweg 18, Nijkerk (bij de sluis)

We wensen jullie een mooie en gezellige leden-kijken-bij-leden-voorjaarsochtend!